aku adalah ciptaan biasa
hidupan biasa
insan biasa
perempuan biasa.
aku hidup dengan mencari sesuatu yang luar biasa dari dalam diri ini.
aku hidup dengan menghidupkan hidup supaya aku mampu terus hidup.

Tuesday, June 23, 2009

ada apa dengan loteng?

akhir2 ni, aku banyak post foto je kan.hihiii..macam tak meriah la pulok tak ada foto.cuti hari tu macam ringan je kaki aku ni. bukan ringan nak menyepak orang.nak panjat tangga loteng. dengan rakus, aku selongkar robok yang lapuk berhabuk-habuk. tak tau cari apa. nampak ada beberapa buah album. bukan album lagu. album foto. capai dan selak. selak. selak dan selak. selak, gelak. selak, gelak.gelak. gelak. gelak. kenapa? tak tau. mungkin tau. tiba2 terkenang segala kenangan lama yang tak berapa nak dikenang. huihhh.. phewwww! montaj sana. montaj sini. gilak..
masih terpacak? haha..guna bedak je..(oops!gemuknya....)

itan..itan..itan..manerw itan pika,mak? macam tu lah kot masa aku kecik2 dulu.entahlah.huhhhuwwww



semuanya nombor satu ni.. siapa nombor dua? tiga? akhir? ntttohhh....

depan monumen masjid bandar penawar
:: ::
soalan dari diri aku yang aku sendiri tak dapat nak jawap : apa ko dah buat sepanjang ko hidup?

0 orang memandai cakap:

Post a Comment

.....when i look back on my childhood i wonder how i survived at all.the stronger,the better? absolutely yes! -phyca antares.....