aku adalah ciptaan biasa
hidupan biasa
insan biasa
perempuan biasa.
aku hidup dengan mencari sesuatu yang luar biasa dari dalam diri ini.
aku hidup dengan menghidupkan hidup supaya aku mampu terus hidup.

Tuesday, May 26, 2009

bersara sikit..

esok balik kampung!! haha.. macam biasa, naik prebet sapu pergi ke stesen kereta api. sambil bertonyeh dengan Tikoh, sambil aku perhatikan gelagat manusia kat sekeliling - tak ada apa yang luar biasa, nasib baik. lepas bertonyeh, aku haus. lepas tu pergi beli air. (huh..macam dah khatam apa yang berlaku tiap kali balik kampung). lepas tu, mulalah aku masuk alam separuh sedar..zzzzzzzzz.....




cepatlah tren sampai sini.....huhu..

tempat Tikoh suka turun. huhu..janganlah turun kat sini,Tikoh..



harap2 Don tunggu kat sini, tolong angkut beg2 aku yang macam nak pindah rumah. sekali tengok, sebijik macam budak nak lari rumah. ANGKAT SENDIRI LAH. PEMALAS! bukan malas..tak larat..ALASAN. heh..




lebih kurang 10:00 pagi, biasanya aku dah sampai sini..




6:00 pagi, waktu biasa balik maktab semula..pakcik uniform putih masih di situ.hoooo


pagi2 buta, lebih kurang pukul 4:30 aku bangun sebab kena keluar rumah awal2. kalau sesak kan susah..kan3??
tiket cuma ada 6:00 pagi dan 6:00 petang. takkan nak naik petang2. nanti sampai maktab pukul 3,4 pagi..kena tunggu berabad lagi kat stesen kereta api sampai pakguard bukak pintu.waaaaaa...! tak nak!!




tiket..

tiket??

tiket!!!!


o'owwww..mana aku humban tiket aku ek?? lebur entah ke mana entah........huhu..cepat cari!!!
:)





2 orang memandai cakap:

░♥si lampu neon♥░ said...

tak pernah balik kampung naik ketapi..cam seronok je..seronok takk??tapi cam seramm~~

phyca antares said...

huhuw..tgok tym ar..kdg2 besh! kdg2 mcm sengal..cube ar seskali nek.baru taw..

Post a Comment

.....when i look back on my childhood i wonder how i survived at all.the stronger,the better? absolutely yes! -phyca antares.....